مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 13:152018-02-18سياسي

رفتار احمدی نژاد: من دیکتاتورم!


چند صباحی است که مخالفت شخصی با «لاریجانی ها» را به انتقادات گسترده از دستگاه قضایی پیوند زده و به هر بهانه ای به قوه قضاییه می تازد.

- چند صباحی است که مخالفت شخصی با لاریجانی ها را به انتقادات گسترده از دستگاه قضایی پیوند زده و به هر بهانه ای به قوه قضاییه می تازد.

روزی که برای دومین دوره در سال 88 پس از یک انتخابات پرحادثه سکان ریاست جمهوری ایران را به دست می گرفت، هنوز ریاست قوه قضاییه را محمود هاشمی شاهرودی رییس فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام بر عهده داشت و تنها چند ماه بعد از آغاز دوران ریاست جمهوری و برگزاری محاکمات علنی متهمان بازداشت شده پس از انتخابات، هاشمی شاهرودی جای خود را به صادق آملی لاریجانی داد؛ برادر علی لاریجانی رییس مجلس و فقیهی که در دوران بررسی صلاحیت محمود احمدی نژاد برای کاندیداتوری ریاست جمهوری، در شورای نگهبان حضور داشت.

اما همه چیز از نزدیک شدن دستگاه قضایی به کابینه اش شروع شد؛ کابینه ای که 8 تیر 90 و با بالا گرفتن ادعاها علیه جریان انحرافی ، آن را خط قرمز خود خواند و هشدار داد که اگر بخواهند به آن دست اندازی کنند، دیگر من باید وظیفه قانونی خود را انجام دهم و این حتما به کشور آسیب می زند .

1 آبان 91، نامه ای سرگشاده به آملی لاریجانی نوشت و درخواست بازدید از زندان اوین را مطرح کرد؛ درخواستی که ناظران مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار احمدی نژاد: من دیکتاتورم!

رفتار احمدی نژاد: من دیکتاتورم!