مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 13:152018-02-18دانش

لوح ثبت جهانی فرش دستباف کاشان رونمایی شد


رییس پژوهشکده فرش دانشگاه کاشان از رونمایی لوح ثبت جهانی فرش دستباف کاشان همزمان با برگزاری دوازدهمین المپیاد فرش دستباف کشور در این دانشگاه خبر داد.

- عکس خبر آرشیوی است رییس پژوهشکده فرش دانشگاه کاشان از رونمایی لوح ثبت جهانی فرش دستباف کاشان همزمان با برگزاری دوازدهمین المپیاد فرش دستباف کشور در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد اکبری گفت: این المپیاد هر ساله در دو سطح دانشجویی و دانش آموزی در گرایش های طراحی، بافت، مرمت و رنگرزی برگزار می شود که در المپیاد امسال نزدیک به 250 دانشجو و دانش آموز از سراسر کشور و 30 نفر داور و تیم اجرایی حضور دارند.

وی ایجاد انگیزه به منظور تحصیل علوم و کسب مهارتهای علمی دانش آموزان و دانشجویان فرش، ارزیابی توان علمی در دو سطح دانش آموزی و دانشجویی، شناسایی دانش آموزان و دانشجویان مستعد و نمونه در سطح استان ها و کشور را از جمله اهداف برگزاری این المپیاد بیان کرد و افزود: سعی بر این است که با برگزاری این المپیاد انگیزه رقابت و سنجش سطح دانش و مهارت هنرمندان عرصه هنر ـ صنعت فرش در دو سطح دانش آموزی ـ دانشجویی ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: بدین منظور با استفاده از نظرات متخصصین و صاحب نظران و تلفیق تجارب حاصل از سایر مسابقات که توسط دستگاههای مختلف برگزار شده، شیوه ای مناسب و کارآمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوح ثبت جهانی فرش دستباف کاشان رونمایی شد

لوح ثبت جهانی فرش دستباف کاشان رونمایی شد