مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 12:202018-02-18سياسي

اعلام نظر هیات منصفه مطبوعات درباره «مهر» و «پارسینه»


جلسه رسیدگی به پرونده های خبرگزاری های «مهر» و «بسیج» و پایگاه خبری «پارسینه» صبح امروز (یکشنبه) - 29 بهمن ماه - در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد.

- جلسه رسیدگی به پرونده های خبرگزاری های مهر و بسیج و پایگاه خبری پارسینه صبح امروز (یکشنبه) - 29 بهمن ماه - در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه به پرونده مدیرعامل خبرگزاری مهر به اتهام افترا و با شکایت کارمند میراث فرهنگی دزفول رسیدگی شد که پس از پایان جلسه دادگاه، هیات منصفه مطبوعات، مدیرمسئول این خبرگزاری را مجرم تشخیص داد و مستحق تخفیف دانست.

همچنین در این جلسه قرار بود به پرونده مدیرعامل خبرگزاری بسیج به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش افکارعمومی و با شکایت جهاد دانشگاهی رسیدگی شود که با تقاضای استمهال مدیرعامل این خبرگزاری موافقت شد.

در جلسه امروز به پرونده مدیرمسئول پایگاه خبری پارسینه به اتهام نشر مطالب خلاف واقع به هدف تشویش افکار عمومی و با شکایت سازمان صدا و سیما رسیدگی شد که پس از پایان جلسه دادگاه، هیات منصفه مطبوعات مدیرمسئول این سایت را مجرم تشخیص داد و مستحق تخفیف دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نظر هیات منصفه مطبوعات درباره «مهر» و «پارسینه»

اعلام نظر هیات منصفه مطبوعات درباره «مهر» و «پارسینه»