مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 12:212018-02-18اجتماعي

مسابقه فرهنگ قرآنی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) به ایستگاه 650 رسید


مسابقه اینترنتی فرهنگ قرآنی مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) هفته گذشته، ششصد وپنجاهمین شماره خود را پشت سر گذاشت که هرهفته باهدف انس و ارتباط افراد با قرآن کریم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فعالیت های قرآنی "، مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) مسابقه اینترنتی فرهنگ قرآنی را به صورت هفتگی برگزار می کند، این مسابقه که از سال 1385 برگزار می شود هم اکنون به ششصد و پنجاهمین شماره خود رسیده است.

در مسابقه فرهنگ قرآنی روزهای شنبه هرهفته، 2 سؤال از آیات قرآن برای علاقه مندان این مسابقه قرآنی بر روی سایت قرآنی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) قرار داده می شود که مخاطبان برای پاسخ به این سؤالات حتماً باید به آیات قرآن مراجعه کنند و تا ساعت 8 صبح روز شنبه هفته بعد فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند.

هدف از شرکت افراد مختلف در این مسابقات انس و ارتباط با قرآن است و علاقه مندان برای حضور در این مسابقات باید مشخصات خود را به صورت کامل در پایگاه اطلاع رسانی Quran.

Abdolazim.

com وارد کنند و کد ملی فرد با ثبت احوال تطبیق داده می شود بنابراین یک فرد نمی تواند دو بار در یک مسابقه شرکت کند چراکه سیستم، هر کد ملی را بیش از یکبار تأیید نمی کند بدین ترتیب آمار شرکت کنندگان در مسابقات هفتگی آمار واقعی خواهد بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه فرهنگ قرآنی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) به ایستگاه 650 رسید

مسابقه فرهنگ قرآنی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) به ایستگاه 650 رسید