مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 12:112018-02-18اجتماعي

انتخاب بهترین برج خنک کننده


برج های خنک کننده معمولاً با تبخیر آب، حرارت ایجاد شده در یک واحد شیمیایی را دفع کرده و سیال سرویس را تا دمای حباب مرطوب هوا پایین می آورند.

- برج های خنک کننده معمولاً با تبخیر آب، حرارت ایجاد شده در یک واحد شیمیایی را دفع کرده و سیال سرویس را تا دمای حباب مرطوب هوا پایین می آورند.

به عبارت ساده تر، برج خنک کننده" سیستمی است که از آن به جهت خنک سازی آبی در فرآیندهای سردسازی سیستم های تهویه مطبوع، پالایشگاه ها، نیروگاه ها و غیره استفاده می گردد.

برج های خنک کننده را می توان از دیدگاههای مختلف به شرح زیر تقسیم بندی نمود :برج خنک کننده مدار باز : در واقع همان برج های معمول سیستم های تهویه مطبوع می باشد که سیال ناقل حرارت پس از ورود به برج و پاشش روی پکینگ ها (که باعث افزایش سطح تماس با جریان هوای درون برج می شوند ) خنک گردیده و پس از جمع شدن آب در تشتک پایین برج ، مجدداً توسط پمپ به سیکل تبادل حرارت در سیستم تهویه مطبوع باز می گردد.

  جنس بدنه (گالوانیزه- فایبر گلاس – بتنی) نحوه مکش جریان هوا (طبیعی – اجباری) نحوه برخورد جریان هوا و آب  (جریان متقاطع و جریان مخالف) سیستم توزیع آب (نازل- تشتک-بازوهای آبگردان) شکل ظاهری (باتل – مکعبی) نوع عملکرد ( برج های خنک کننده مدار باز و مدار بسته)   نکاتی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب بهترین برج خنک کننده

انتخاب بهترین برج خنک کننده