مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 12:002018-02-18دانش

ثبت نام متقاضیان عضویت در هیأت علمی دانشگاه ها آغاز شد


رییس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم اعلام کرد: فراخوان جذب اعضای هیأت علمی برای عموم واحدهای دولتی و غیرانتفاعی از ساعت 12 ظهر امروز یکشنبه آغاز شده و تا ساعت 8 صبح روز شنبه 12 اسفندماه ادامه خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا رضوان طلب ضمن اعلام این خبر گفت: باتوجه به تاخیر پیش آمده در برنامه جدول زمانی فراخوان، این مهلت تمدید نخواهد شد و متقاضیانی که نتوانند تا این تاریخ آمادگی خود را در سیستم ثبت کنند؛ باید خود را برای فراخوان بعد که در شهریور 1397 برگزار می شود، آماده نمایند.

رییس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تاکید کرد: دانشجویانی که در حال تحصیل هستند تا قبل از دفاع پایان نامه خود نمی توانند متقاضی عضویت هیأت علمی شوند و تقاضای آنان مورد بررسی قرار نمی گیرد.

همچنین کسانی که در ارگانی به صورت کارمند پیمانی یا رسمی مشغول به فعالیت هستند باید پیش از هرگونه ثبت نام در سامانه مرکز جذب از کار خود استعفا دهند.

وی تصریح کرد: تقاضای مرکز جذب اعضای هیأت علمی از دانشگاه ها آن است که در حل مسئله بورسیه ها مسئولان وزارت علوم را یاری دهند و اجازه ندهند مسئله جذب آنان به یک چالش در نظام آموزش عالی تبدیل شود.

تقاضای عضویت آنان را با نگاه مثبت بپذیرند و آنان را در بررسی و رقابت عادلانه با سایر متقاضیان بدون هرگونه بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام متقاضیان عضویت در هیأت علمی دانشگاه ها آغاز شد

ثبت نام متقاضیان عضویت در هیأت علمی دانشگاه ها آغاز شد