مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 12:002018-02-18فرهنگي

نمایشگاه گذر حاصل نوع نگاه و عقیده


نمایشگاه گروهی «گذر» با محتوای آثاری انقلابی و مذهبی، در بخش های پوستر، نشان، طراحی جلد و صفحه آرایی با حضور فاطمه بشکوه، رضا آسایی و حسن منظوری برپا شد.

- نمایشگاه گروهی گذر با محتوای آثاری انقلابی و مذهبی، در بخش های پوستر، نشان، طراحی جلد و صفحه آرایی با حضور فاطمه بشکوه، رضا آسایی و حسن منظوری برپا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرنگار ایسنا در حاشیه این نمایشگاه به سراغ این هنرمندان جوان استان رفته و باب گفت وگویی را با آن ها داشته است.

نمایشگاه گذر مجموعه ای از آثار انقلابی و مذهبی است رضا آسایی هنرمند حاضر در این نمایشگاه، فارغ التحصیل گرافیک در مقطع کارشناسی از دانشگاه هنر به خبرنگار ایسنا گفت: از دوران هنرستان کار طراحی گرافیک را آغاز کرده و در دانشگاه در رشته طراحی گرافیک تحصیل کردم.

در نمایشگاه گذر، سه هنرمند با دیدگاه انقلابی کنار هم قرار گرفته اند و در حقیقت این نمایشگاه بیانگر دیدگاه و طرز فکر ما در تجربیات چندساله مان است.

وی علت نام گذاری نمایشگاه را به نام گذر چنین دانست: در طی سالیان گذشته مرتبط با فضای فکری مان فعالیت هایی داشتیم که تصمیم گرفتیم آثاری را که بیانگر نگاهمان است در این نمایشگاه برای مخاطب به نمایش بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه گذر حاصل نوع نگاه و عقیده

نمایشگاه گذر حاصل نوع نگاه و عقیده