مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 11:402018-02-18اقتصادي

بررسی فروش و تهاتر املاک در صحن شورای شهر


اعضای شورای شهر از مصوبه خود مبنی بر بررسی لیست فروش و تهاتر املاک شهرداری تهران کوتاه نیامدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز محسن هاشمی در بررسی تبصره های پیشنهادی بودجه 97 گفت: شهردار تهران و رییس شورای شهر عضو هیات امنای موزه دفاع مقدس و باغ موزه هستند.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته بودجه این بخش 55 میلیارد تومان بوده؛ اما در سال گذشته این بودجه به 23 میلیارد تومان کاهش یافته است، گفت: این در حالیست که امسال این بودجه نصف شده و به 13 میلیارد تومان رسیده است که در هیات امنا پیشنهاد شد که همان بودجه سال قبل یعنی 23 میلیارد تومان در نظر گرفته شود.

بنابراین نجفی شهردار تهران در نامه ای درخواست کرده که مجددا این پیشنهاد مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با مخالفت اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران مبنی بر افزایش این بودجه از محل بودجه فرهنگی، پیشنهاد افزایش بودجه باغ موزه از محل بودجه در اختیار شهردار برگشت داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه محسن هاشمی رییس شورای شهر با بیان اینکه هفته قبل اعضای شورای شهر مصوبه ای را داشتند که بر اساس آن فروش و یا تهاتر املاک از سوی شهرداری باید در شورای شهر بررسی شود، گفت: معاون برنامه ریزی شهرداری تهران نامه نوشته است و درخواست بررسی مجدد این مصوبه را داشته است چرا که این مصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی فروش و تهاتر املاک در صحن شورای شهر

بررسی فروش و تهاتر املاک در صحن شورای شهر