مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 10:462018-02-18سياسي

جزییات جدید از دستگیری کارچاق کن در دستگاه قضایی مرند


دادستان عمومی و انقلاب مرند از دستگیری شخصی به اتهام ادعای نفوذ پیش مقامات رسمی و دریافت پول از شهروندان در جلوی دادگستری و برخی مراجع انتظامی و ادارات دولتی در شهرستان مرند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از تبریز به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان شرقی، محمدحسین علیپور اظهار داشت: فردی که خود را سیّد و از دوستان نزدیک رییس دادگستری، دادستان و چند تن از قضات و کارمندان خوشنام دادگستری شهرستان مرند معرفی می کرد، با حضور جلوی درب دادگستری و دادسرا و با ادعای اعمال نفوذ و حل مشکل پرونده خارج از روند دادرسی، با شهروندانی که پرونده قضایی در دادگستری داشتند ارتباط صمیمی برقرار و با جلب اعتماد از طعمه های خود کلاهبرداری می کرد که توسط دادستانی با شگردهای خاص قضایی دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 5 مورد شکایت از این فرد در دادسرا اعلام وصول شده و متهم به جرم خود اعتراف کرده است اظهار داشت: افراد دیگری که فریب این شخص را خورده اند می توانند از وی شکایت کنند.

دادستان مرند با تأکید بر پیگیری پرونده از طرق قانونی و الزام به رعایت قوانین و مقرارت حاکم بر دستگاه، هرگونه راه میانبر و یافتن افراد و شیوه های نفوذ به غیر حق را تنها موجب پیچیده تر شدن مسیر دادرسی پرونده اعلام کرد و ادامه داد: توسل و تمسک به قانون بهترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از دستگیری کارچاق کن در دستگاه قضایی مرند

جزییات جدید از دستگیری کارچاق کن در دستگاه قضایی مرند