مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 10:262018-02-18سياسي

رشد حاشیه نشینی در تهران معضلی جدی است


نماینده سابق مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس با بیان اینکه رشد حاشیه نشینی در تهران به معضلی جدی تبدیل شده است، گفت: مشکل حمل و نقل در استان تهران حاد است.

- ابراهیم نکو در گفت وگو با خبرنگار گروه اجتماعی " استان تهران اظهار کرد: تهران هم مانند استان های دیگر در برخی موارد مانند اشتغال، بیکاری و معیشت مردم مشکلات مشترک دارد.

وی ادامه داد: جوانان بسیاری مخصوصاً در شهرهای حاشیه ای تهران بیکارند و تعداد آن ها هم زیاد است؛ بیکاری معضلی مانند سایر استان هاست که دامن گیر تهران هم شده و پرهزینه و پرخرج بودن تهران برای این افراد بسیار آزاردهنده است.

نماینده سابق مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس با تأکید بر اینکه متأسفانه اوضاع اقتصادی برای مردم آزاردهنده است، تصریح کرد: معیشت مردم سخت شده و قدرت خرید مردم پایین آمده است و مردم برای تأمین مایحتاج خود با مشکلات زیادی دست وپنجه نرم می کنند.

نکو با اشاره به اینکه بخشی از معضلات در استان تهران به حوزه حمل و نقل برمی گردد، اضافه کرد: این معضل بسیار حاد است و ترافیک آزاردهنده در شهر تهران برای کل اهالی استان، یک معضل لاینحل باقی مانده است.

وی با بیان اینکه توسعه حمل و نقل عمومی و بازسازی این ناوگان را باید دستور کار قرار داد، تصریح کرد: با قدم در این مسیر باید مشکل را برطرف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد حاشیه نشینی در تهران معضلی جدی است

رشد حاشیه نشینی در تهران معضلی جدی است