مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 10:152018-02-18سياسي

واکاوی فرهنگی و تمدنی تاریخ دفاع با تاکید برهشت سال دفاع مقدس


نخستین «همایش علمیِ واکاویِ فکری، فرهنگی و تمدنی تاریخ دفاع در ایران با تاکید بر هشت سال دفاع مقدس» با هدف بازخوانی و تبیین مبانی دفاع در تاریخ تمدن ایران برگزار می شود.

- نخستین همایش علمیِ واکاویِ فکری، فرهنگی و تمدنی تاریخ دفاع در ایران با تاکید بر هشت سال دفاع مقدس با هدف بازخوانی و تبیین مبانی دفاع در تاریخ تمدن ایران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، "بررسی، تبیین و تدوین زیر ساخت های فکری، فرهنگی و تمدنی دفاع در ایران با تاکید بر هشت سال دفاع مقدس"، "معاصرسازی بنیان های فکری، فرهنگی و تمدنی دفاع در ایران با تاکید بر هشت سال دفاع مقدس"، "افزایش آمادگی دفاعی در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی از طریق فراهم کردن الزامات شناختی" و "بسترسازی برای آشنایی هر چه بیشتر مسئولان و آحاد مردم از زیر ساخت ها و ریشه های فکری و فرهنگی تاریخ دفاعی ایران با تاکید بر هشت سال دفاع مقدس" از اهداف این همایش برشمرده شده اند.

همچنین از محورهای اساسی همایش می توان به "پیش زمینه های فکری، فرهنگی و تمدنی دفاع در تاریخ ایران"، "آرمان ها، اهداف و ارزش های دفاعی در ادوار تاریخی ایران"، "نظامات، الگوها، شیوه ها و روش های دفاع در ادوار تاریخی ایران"، " دستاوردهای دفاع در ادوار تاریخی ایران" و "بهره برداری فکری، فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی فرهنگی و تمدنی تاریخ دفاع با تاکید برهشت سال دفاع مقدس

واکاوی فرهنگی و تمدنی تاریخ دفاع با تاکید برهشت سال دفاع مقدس