مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 10:112018-02-18سياسي

با حضور فرماندهان نزاجا مراسم تشیع پیکر امیر محمدحسین انصاری برگزار شد


مراسم تشیع پیکر آزاده و جانباز سرافراز نیروی زمینی ارتش با حضور فرماندهان این نیرو و جمعی از پیشکسوتان و خانواده آن مرحوم در ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، مراسم تشیع پیکر امیر محمدحسین انصاری آزاده و جانباز سرافراز نیروی زمینی ارتش با حضور جانشین و معاون هماهنگ کننده نزاجا و جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان و خانواده آن مرحوم در ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

امیر جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در این مراسم به نقش آفرینی آزاده و جانباز قهرمان نیروی زمینی ارتش در دوران اسارت پرداخت و گفت: امیر انصاری برای دفاع از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همان روزهای اول جنگ که رژیم بعثی عراق با تمام توان به کشور حمله کرد در منطقه عین خوش حضور داشت و در همان عملیات به اسارت در آمد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: جانباز و آزاده قهرمان نیروی زمینی ارتش علی رغم تمام شکنجه ها، حضور در سیاه چال ها و زندان انفرادی، مردانه در مقابل دشمن ایستاد.

جهانشاهی همچنین افزود: وی پس از آزادی از اسارت به جهت لیاقت و شایستگی به سمت ریاست ایثارگران نزاجا منصوب شد و در مسیر خانواده های شهدا و ایثارگران خدمت خود را آغاز کرد و در این حوزه نیز خدمات ارزنده ای از خود به یادگار گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور فرماندهان نزاجا مراسم تشیع پیکر امیر محمدحسین انصاری برگزار شد

با حضور فرماندهان نزاجا مراسم تشیع پیکر امیر محمدحسین انصاری برگزار شد