مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 09:252018-02-18بين الملل

رویترز: قطعنامه محکومیت ایران در شورای امنیت بابت موشک های بالستیک حوثی ها


پیش نویس این قطعنامه را بریتانیا آماده کرده است.

در روزهای گذشته فرانسه و بریتانیا تاکید کرده اند نگرانی های مشترکی با آمریکا درباره سیاست های منطقه ای جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه دارند.

- 3 عضو دایم شورای امنیت ملل پیش نویس قطعنامه ای را آماده کرده اند که در آن جمهوری اسلامی ایران بابت اتهام ارسال موشک به گروه حوثی ها در یمن، محکوم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران"، خبرگزاری رویترز با اعلام این خبر افزوده است، کشورهای ایالات متحده آمریکا، فرانسه و بریتانیا که 3 عضو دایم شورای امنیت هستند با آماده کردن پیش نویس قطعنامه ای به منظور تمدید یک ساله تحریم های تسلیحاتی حوثی های یمن، جمهوری اسلامی ایران را به خاطر عدم توانایی در جلوگیری از ارسال موشک به دست گروه حوثی ها در یمن محکوم کرده است.

جمهوری اسلامی ایران بارها ادعای ارسال موشک های دوربرد به گروه حوثی ها در یمن را رد کرده و این اقدام را با توجه به محاصره همه جانبه دریایی، زمینی و هوایی یمن، غیر ممکن دانسته است.

قطعنامه جدید را دولت بریتانیا آماده کرده است و در آن به 15 کشور عضو شورای امنیت مجوز داده تا تحریم هایی هدفمند را علیه "هر گونه فعالیت مربوط به استفاده از موشک بالستیک در یمن" وضع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: قطعنامه محکومیت ایران در شورای امنیت بابت موشک های بالستیک حوثی ها

رویترز: قطعنامه محکومیت ایران در شورای امنیت بابت موشک های بالستیک حوثی ها