مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 02:552018-02-17سياسي

آخرین وضعیت زیست محیطی "کارخانه 64 ساله سیمان شهرری"


درباره تاثیر کارخانه سیمان بر آلایندگی هوای منطقه 20 هشدار داده و اظهار کرده بود که لازم است سازمان محیط زیست درباره وضعیت آلایندگی کارخانه سیمان در پنج سال اخیر گزارشی بدهد و بگوید چه اقداماتی برای کنترل .

- آخرین وضعیت زیست محیطی "کارخانه 64 ساله سیمان شهرری" چندی پیش احمد مسجد جامعی - عضو شورای شهر تهران- درباره تاثیر کارخانه سیمان بر آلایندگی هوای منطقه 20 هشدار داده و اظهار کرده بود که لازم است سازمان محیط زیست درباره وضعیت آلایندگی کارخانه سیمان در پنج سال اخیر گزارشی بدهد و بگوید چه اقداماتی برای کنترل آلایندگی انجام داده است؟ شهرستان ری آلوده ترین نقطه پایتخت است و از ابتدای سال 96 تاکنون بیش از 250 روز ناسالم در ری ثبت شده است.

زهره عبادتی - رییس اداره محیط زیست شهرستان ری- در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت زیست محیطی کارخانه سیمان طی آخرین گشت و پایش های محیط زیست گفت: کارخانه سیمان از سال 1332 در منطقه 20 شهرداری تهران در حال فعالیت است و چون آلودگی ذرات معلق دارد در صورت رعایت نکردن نکات زیست محیطی می تواند بر آلودگی هوای منطقه 20 اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه برخی از واحدهای کارخانه سیمان، واحدهای جدیدی هستند که اقدامات کنترلی خوبی برای جلوگیری از آلایندگی انجام داده اند، تصریح کرد: این واحدها مجهز به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت زیست محیطی "کارخانه 64 ساله سیمان شهرری"

آخرین وضعیت زیست محیطی "کارخانه 64 ساله سیمان شهرری"