مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 00:262018-02-17سياسي

فارس گزارش می دهد تنهایی دائمی اپیدمی مدرن جامعه غرب


آمارهای جدیدی که توسط کمیسیون اروپا ارائه شده است، نشان می دهد هر چه به سمت آینده پیش می رویم، تعداد افرادی که در جامعه اروپا تنها زندگی می کنند افزایش می یابد.

- "_شهین مردانی: مدیر مرکز علوم اعصاب دانشگاه شیکاگو و نویسنده کتاب تنهایی می گوید: نیاز به برقراری روابط اجتماعی جزء نیازهای مهم و اصلی افراد است و نبود آن را هیچ چیزی نمی تواند برای یک فرد جبران کند.

این در حالیست که هرچه به سمت آینده پیش می رویم، ارتباطات اجتماعی افراد در جامعه اروپا کمتر می شود و آنها به سمت تنهایی و افسردگی گام بر می دارند.

* فرار از تعهد علت تنهایی مردم اروپا کمیسیون اروپا با استفاده از داده های در دسترس خود می گوید: دلیل تنهاگزینی شهروندان ساکن اروپا فرار از تعهد به تامین هزینه زندگی یک فرد و از آن مهم تر فرار از تعهد به تربیت فرزند است.

* کاهش چشمگیر تعداد خانوارهای اروپایی آمارها حاکی از آنست که شمار افرادی که در کشورهای عضو اتحادیه اروپا تنها زندگی می کنند در 30 سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

همچنین افراد دیرتر ازدواج کرده و میزان طلاق نیز بیش از پیش رشد داشته است؛ داده های دفتر آمار کمیسیون اروپا نشان می دهد، تعداد خانوارها در کشورهای عضو اتحادیه اروپا از 199 میلیون نفر در سال 2006 به رقم 220 میلیون نفر در سال 2016 رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد تنهایی دائمی اپیدمی مدرن جامعه غرب

فارس گزارش می دهد تنهایی دائمی اپیدمی مدرن جامعه غرب