مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 00:102018-02-17اقتصادي

از شمال رود ارس تا جنوب تهران در یک سریال


اسماعیل عفیفه درباره دلایل توقف ساخت مجموعه «آنام» که این روزها از شبکه سه سیما روی آنتن می رود، گفت: عوامل مجموعه «آنام» به دلیل مشکلات مالی چند روزی است استراحت اجباری داشته اند؛ - اسماعیل عفیفه درباره دلایل توقف ساخت مجموعه آنام که این روزها از شبکه سه سیما روی آنتن می رود، گفت: عوامل مجموعه آنام به دلیل مشکلات مالی چند روزی است استراحت اجباری داشته اند؛ البته پیش از این نیز توقف داشتیم که امیدوارم امسال رفع شود.

تهیه کننده مجموعه آنام در گفت وگو با ایسنا درباره شرایطی که برای ادامه تولید این مجموعه به وجود آمده است، اظهار کرد: یکسری مشکلات از لحاظ مالی در ساخت این مجموعه داشتیم که در حال رفع است و تلاش می کنیم این مشکل تا پایان سال رفع شود؛ البته تا پایان ساخت مجموعه و بخش فینال خیلی فاصله ای نداریم و قرار است آن را در آذربایجان به اتمام برسانیم.

عفیفه همچنین یادآور شد که روز گذشته عوامل بر سر کار بوده اند و در این چند روزه قرار است آماده سازی لوکیشن های بعدی را داشته باشیم.

او در بخش دیگری از گفت وگوی خود درباره ی بازخورد این مجموعه که بخش هایی از آن به زبان آذری برمی گردد، در پاسخ به اینکه چرا بخش های کوتاهی از مجموعه به زبان آذری اختصاص دارد، توضیح داد: ما برای این فیلمنامه دو سال درگیر بوده ایم و به تمام ابعادش توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شمال رود ارس تا جنوب تهران در یک سریال

از شمال رود ارس تا جنوب تهران در یک سریال