مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 23:402018-02-17فرهنگي

اکران "اسرافیل" با حضور نمایندگان زن مجلس(+عکس)


در اکران "اسرافیل" با حضور سینماگران زن و نمایندگان مجلس اعلام شد: بخشی از عواید فروش این فیلم برای آزادی چند زندانی زن هزینه می شود.

- فیلم سینمایی اسرافیل در اکرانی ویژه برای کارگردانان، فعالان مدنی و چند تن از نمایندگان زن مجلس شورای اسلامی به نمایش درآمد و ضمن حمایت آن ها، اعلام شد که بخشی از عواید فروش این فیلم پرداخت دیه دو زندانی زنی که به دلیل جرائم غیرعمد در زندان هستند، هزینه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی فیلم اسرافیل ، در این مراسم که با اجرای ساناز بیان (فعال اجتماعی حوزه زنان و کارگردان تئاتر) همراه بود، میهمانان در پردیس زندگی به تماشای آخرین ساخته آیدا پناهنده نشستند و در پایان آن، از تلاش های آیدا پناهنده و مستانه مهاجر برای تولید اسرافیل به عنوان فیلمی خانوادگی که برای نسل های مختلف قابل درک است، تشکر کردند.

در ابتدای مراسم، ساناز بیان که در سال های گذشته فعالیت های فرهنگی اجتماعی زیادی داشته است، اظهار کرد: در حالیکه در جوامع سنتی و مدرن، گاها نگاهی جنسیت زده وجود دارد، یک زن موفق، مستقل و پیشرو بودن که سایه اسم یک مرد یا یک نهاد قدرتمند را بر خود نداشته باشد، کاری ست بسیار دشوار اما نه غیرممکن که گواهش همین زنانی هستند که امشب در این سالن نمایش اسرافیل حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران "اسرافیل" با حضور نمایندگان زن مجلس(+عکس)

اکران "اسرافیل" با حضور نمایندگان زن مجلس(+عکس)