مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 21:402018-02-17سياسي

آیت الله خاتمی: انداختن مشکلات به دوش روحانیت نوعی فرافکنی است


مردم حق دارند که بدشان بیاید که طلبه ای به دنبال جاه طلبی رفته باشد و در کاخ زندگی کند و ماشین 500 میلیونی سوار شود - امام جمعه موقت تهران گفت: روحانیت با سیل خروشان ملت کاخ 2500 ساله استبداد شاهنشاهی را ویران کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، آیت الله سید احمد خاتمی عصر امروز در همایش بصیرت فاطمی و حوزه انقلابی که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد بابیان اینکه افتخار داریم شیعه هستیم اظهار داشت: مردم لرستان همه مسلمان شیعه و دوستدار حضرت علی(ع )و اهل بیت هستند.

وی بابیان اینکه حضرت فاطمه (س) شناسنامه ما هستند افزود: امام کاظم(ع) حضرت فاطمه(س) را با دو ویژگی صدیق و شهید معرفی می کند؛ ایشان شهیده راه ولایت بوده و شهادت را از فرزندان معصومش دارد.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه حوزه انقلابی باید در مسیر حضرت فاطمه(س) حرکت کند عنوان کرد: ایشان در مسیر دفاع از ولایت، روح دین بوده و با زندگی خود به همه ما آموخت که دین و ولایت در یک ردیف قرار دارند.

وی بیان کرد: ایشان به ما آموختند که اگر زمانی ولایت و دین درخطر بود حتی درصورتی که خطری وجود داشت باید وارد عمل شویم.

آیت الله خاتمی با اشاره اینکه نقش آزادی و استقلال ملت طی 100 سال اخیر بر عهده روحانیت بوده است، تصریح کرد: نقش این قشر در طی هزار سال غیبت بدیهی است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله خاتمی: انداختن مشکلات به دوش روحانیت نوعی فرافکنی است

آیت الله خاتمی: انداختن مشکلات به دوش روحانیت نوعی فرافکنی است