مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 17:152018-02-17دانش

تجمع دانشجویان مقطع دکتری علوم پزشکی تربیت مدرس در اعتراض به معوقات دانشجویی


دانشجویان مقطع دکتری علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس، امروز جهت اعتراض به عدم پرداخت معوقات حقوقی خود، مقابل دفتر ریاست دانشگاه تجمع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای صنفی دانشگاه تربیت مدرس علت این تجمع را عدم پرداخت معوقات این دانشجویان که ماهانه مبلغی یک میلیون تومان است، عنوان کرد.

در توضیحات شورای صنفی نسبت به این تجمع آمده است که به علت عدم امکان درآمدزایی پزشکی دانشگاه تربیت مدرس، حقوق این دانشجویان توسط وزارت بهداشت پرداخت می شود و این در حالی است که دانشگاه تربیت مدرس پایین تر از نرخ مصوب وزارت بهداشت و با تاخیر حقوق این دانشجویان را پرداخت می کند.

از نکاتی که دانشجویان معترض به آن اشاره کرده اند، این است که دانشگاه تربیت مدرس مانند سایر دانشگاه های دیگر از دانشجویان تعهد می گیرد که در طول تحصیل اشتغال نداشته باشند و همچنین پس از اتمام دوران تحصیل، بر اساس تعهد در هر منطقه ای که تعیین شود خدمت پزشکی داشته باشند، ولی بر خلاف دانشجویان سایر دانشگاه ها حقوق کمتری پرداخت می کنند.

بنا بر توضیحات شورای صنفی این دانشگاه، در جریان پیگیری این معوقات در گذشته، ریاست و معاونت دانشجویی دانشگاه با توجیه دانشجویان در مورد مشکلات مالی و کسری بودجه دانشگاه، آن هارا به بردباری فراخوانده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع دانشجویان مقطع دکتری علوم پزشکی تربیت مدرس در اعتراض به معوقات دانشجویی

تجمع دانشجویان مقطع دکتری علوم پزشکی تربیت مدرس در اعتراض به معوقات دانشجویی