مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 17:102018-02-17سياسي

بانک انصار: افتتاح اولین شعبه نمونه بانکداری اسلامی تحت نظارت علمای شیعه و سنی


باید در حوزه بانکداری اسلامی این الگوسازی های عملی ادامه یابد تا بتوان آن را به جهان اسلام معرفی کرد و در عرصه بانکداری بین المللی صاحب جایگاه شایسته شد.

- بانک انصار: افتتاح اولین شعبه نمونه بانکداری اسلامی تحت نظارت علمای شیعه و سنی " مدیرعامل بانک انصار گفت: باید در حوزه بانکداری اسلامی این الگوسازی های عملی ادامه یابد تا بتوان آن را به جهان اسلام معرفی کرد و در عرصه بانکداری بین المللی صاحب جایگاه شایسته شد.

با گشایش شعبه نمونه بانکداری اسلامی تحت نظارت مشترک علمای شیعه و أهل سنت در ارومیه، استان آذربایجان غربی هم به شبکه بانکداری نمونه اسلامی پیوست .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از بانک انصار، در آیین افتتاح این شعبه که با هدف ارائه خدمات بانکی به هموطنان أهل سنت استان آذربایجان غربی صورت گرفت، بر اعتمادآفرین بودن این حرکت بانک انصار و تسری آن به همه استان های دارای ساکنین أهل سنت تأکید شد.

در نشست آغازین این افتتاحیه که در سالن جلسات مجتمع حمزه استان آذربایجان غربی برپاشد، دکترابراهیمی، بانک انصار را بانکی معرفی کرد که قاعده سود حداکثری بانک های تجاری را به هرقیمتی تعقیب نمی کند و با اولویت دادن به مسئولیت های اجتماعی خود و با اتکال به خداوندبزرگ، شاهد برکت افزایی التزام عملی به موازین شرعی در حوزه بانکداری بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک انصار: افتتاح اولین شعبه نمونه بانکداری اسلامی تحت نظارت علمای شیعه و سنی

بانک انصار: افتتاح اولین شعبه نمونه بانکداری اسلامی تحت نظارت علمای شیعه و سنی