مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 15:462018-02-17سياسي

مسؤولان برای کاهش آسیب های فضای مجازی تدابیر جدی بیندیشند


مسؤولان امر باید کاهش و رفع آسیب های فضای مجازی تدابیر جدی بیندیشند و ابزارهای داخلی را به کار گیرند.

- حجت الاسلام روح الله مختاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس، بابیان اینکه دشمن، اذهان عمومی به ویژه جوانان را نسبت به نظام مخدوش کرده است، اظهار داشت: دشمن با استفاده از ابزارهای نوین تبلیغاتی، شبهاتی را در اذهان عمومی القاء کرده که می بایست با این اقدامات دشمن مقابله کرد.

وی در ادامه افزود: مهم ترین ابزاری که در این راستا کارساز است و دشمن نیز از این ابزار استفاده می کند رسانه است، بر این اساس همه باید برای مقابله رسانه ای با اقدامات دشمن آماده شویم.

مدیر حوزه های علمیه هرمزگان تصریح کرد: برای انجام این اقدام مهم و اساسی به ویژه در فضای مجازی که بیشترین اثر را دارد نیازمند ابزارهایی هستیم، دراین راستا باید بسترهای داخلی در اختیار مردم قرار گیرد و از استفاده بی حد و مرز شبکه های ارتباطی جلوگیری شود.

مختاری ادامه داد: در هیچ جای دنیا به اندازه ایران، استفاده از فضای مجازی گسترش نیافته است، مسؤولان امر باید برای این موضوع تدبیر جدی بیندیشند و ابزارهای داخلی را به کار گیرند.

وی اضافه کرد: مسؤول دلسوز کسی است که جدای از مسائل سیاسی، به فکر مملکت، جوانان و نوجوانان، اذهان عمومی و قلوب مردم، حیا و عفت جامعه و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان برای کاهش آسیب های فضای مجازی تدابیر جدی بیندیشند

مسؤولان برای کاهش آسیب های فضای مجازی تدابیر جدی بیندیشند