مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 15:252018-02-17اجتماعي

بطحایی: مخالفت ها با ظرافت خاصی انجام می گیرد


وزیر آموزش وپرورش با اشاره به حذف آزمون در دوره ابتدایی گفت: فاصله میان آموزش های مدرسه و نیازهای جامعه از دلایل تنزل جایگاه آموزش و پرورش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمد بطحایی در چهارمین همایش ملی روانشناسی مدرسه که با تأکید بر روی آورد تحول به روانشناسی تربیتی، در سالن کوثر دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش همانند سایر دستگاه ها و نهادها دارای فرهنگ سازمانی است و این فرهنگ شامل هنجارها و قوانین نانوشته ای است که رفتار و عملکرد کارکنان مجموعه را تحت تأثیر قرار می دهد.

مخالفت ها با آموزش و پرورش با ظرافت خاصی انجام می شود وی افزود: برخی از سازمان ها و نهادها از کارجمعی و یا تحول در فعالیت ها استقبال می کنند، اما برخی دستگاه ها بر روش های سنتی اصرار می کنند و در برابر تحولات شدیداً مقاومت می کنند و متأسفانه آموزش و پرورش از نوع دوم است؛ بنابراین ما مشاهده می کنیم بعد از انقلاب علی رغم مطالعات خوبی که انجام شده، اما تحولات با موانع و مقاومت مجموعه همراه بوده است.

وزیر آموزش وپرورش با اشاره به تجربه مدیریتی بیش از سی ساله خود در آموزش و پرروش، تصریح کرد: همواره تغییرات در آموزش و پرورش با مقاومت بدنه دستگاه رو به رو بوده است، این مخالفت ها با ظرافت خاصی انجام می شود، حتی گاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بطحایی: مخالفت ها با ظرافت خاصی انجام می گیرد

بطحایی: مخالفت ها با ظرافت خاصی انجام می گیرد