مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 15:202018-02-17سياسي

چرا علی رغم ثبت نام ها در سامانه کارا، پرداختی صورت نگرفته است؟


رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: باید آسیب شناسی انجام بگیرد که علی رغم ثبت نام های انجام شده در سامانه کارا چرا پرداختی در این زمینه نداشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیخسرو چنگلوایی امروز 28 بهمن ماه در جلسه شورای اشتغال استان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: شغل 100درصد عشایر استان کشاورزی و دامپروری است.

همچنین بیشتر روستاییان نیز در استان شغل کشاورزی دارند و آمارها در خصوص ثبت نام در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات، نشان دهنده اطلاع رسانی خوب است.

وی افزود: از طریق شیوه های مختلف و برگزاری جلسات شهرستانی اطلاع رسانی لازم به شهرستان ها برای دریافت تسهیلات انجام شده است.

علی رغم مشکلاتی که برای دریافت تسهیلات و ثبت نام در سامانه کارا وجود دارد، جای خوشحالی است که کشاورزان توانسته اند در این سامانه ثبت نام کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: باید آسیب شناسی انجام بگیرد که علی رغم ثبت نام های انجام شده در سامانه کارا چرا پرداختی در این زمینه نداشته ایم.

در این زمینه باید دید که مشکل در کجاست و آن را بررسی کرد.

چنگلوایی عنوان کرد: طرح های بسیاری در سامانه ثبت نام کرده اند اما مهم این است که به چند عدد از این طرح ها تسهیلات پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا علی رغم ثبت نام ها در سامانه کارا، پرداختی صورت نگرفته است؟

چرا علی رغم ثبت نام ها در سامانه کارا، پرداختی صورت نگرفته است؟