موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 15:102018-02-17سياسي

صادرکنندگان فرش و چاقو از فرصت پیش آمده استقبال خوبی ندارند


متأسفانه صادرکنندگان فرش و چاقوی زنجانی از فرصت پیش آمده استقبال خوبی ندارند.

- مدیرکل گمرک استان زنجان گفت: متأسفانه صادرکنندگان فرش و چاقوی زنجانی از فرصت پیش آمده استقبال خوبی ندارند.

حمید احمدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: سال های گذشته صادرات چاقو و صنایع زیرمجموعه آن ممانعت قانونی نداشت، اما نیازمند دریافت مجوزها و انجام تشریفاتی از سوی وزارت دفاع برای انجام صادرات بود، اما هم اکنون با تصویب قانونی توسط هیئت دولت، نیاز به دریافت هرگونه مجوز برای صادرات چاقو برداشته شد.

این مسئول ادامه داد: با وجود برداشته شدن مجوزها، اما هم اکنون طی چند ماه گذشته فقط یک فرد برای صادرات چاقو به گمرک استان مراجعه کرده است.

وی افزود: متأسفانه آن طور که انتظار می رفت تجار فرش و چاقوی استان، با توجه به قطب تولید چاقو بودن و فرش در کشور، استقبال خوبی برای صادرات این دو محصول از گمرک استان زنجان به عمل نیامده است.

احمدی خاطرنشان کرد: در گذشته دغدغه استان صادرات فرش دستباف و چاقو از گمرک خود استان زنجان بود که در دوره فعالیت دولت دوازدهم تمهیداتی اخذ شده تا فرش دستباف و چاقو از گمرک استان زنجان صادر شود.

مدیرکل گمرک استان زنجان یادآور شد: خوشبختانه در استان زنجان زیرساخت لازم برای صادرات فرش دستباف و چاقو فراهم شده و تجار با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرکنندگان فرش و چاقو از فرصت پیش آمده استقبال خوبی ندارند

صادرکنندگان فرش و چاقو از فرصت پیش آمده استقبال خوبی ندارند