مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 14:552018-02-17سياسي

سفر بیش از 1300 دانشجوی ایلامی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس


سئول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام گفت:با آغاز اردوهای راهیان نور جنوب انتظار می رود در اسفند ماه نیز اعزام 5 درصدی دانشجویان هر دانشگاه به راهیان نور محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمود علیپور مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام که در نشست راهیان نور دانشجویی قرارگاه علم الهدی سخن می گفت بیان کرد: حرکت راهیان نور از راهبردی ترین اقدامات فرهنگی کشور و از جمله اثرگذارترین برنامه های فرهنگی در سطح دانشگاه ها است.

اردوهای راهیان نور بستری است برای تبیین مفاهیم و مبانی غنی که در سیره و منش رزمندگان در دوران دفاع مقدس نمود و بروز یافت.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه شهید علم الهدی در سال 96 میزبان قرارگاه راهیان نور کشوری در دانشگاه ایلام بود که این حضور به دلیل برتری ایلام در بحث اردوهای راهیان نور در سطح کشور صورت گرفت.

با هماهنگی با جوانسیر از اتوبوس های سالم و با تجهیزات صوتی مناسب استفاده می شود و با هر کاروان دانشجویی، آمبولانس و کادر پزشکی و پرستاری و درمانی، راوی، روحانی، حضور خواهند داشت.

علیپور با اشاره به سهمیه 900 نفری سازمان بسیج دانشجویی در اعزام اردوهای راهیان نور دانشجویی در سال 96 افزود: 1313 نفر دانشجو به مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور اعزام شدند که با آغاز اردوهای راهیان نور جنوب انتظار می رود در اسفند ماه نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر بیش از 1300 دانشجوی ایلامی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

سفر بیش از 1300 دانشجوی ایلامی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس