مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 14:552018-02-17سياسي

یادواره 327 شهید نیروی انتظامی استان همدان برگزار می شود


مدیر روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان از برگزاری یادواره 327 شهید نیروی انتظامی استان با حضور پیکر مطهر «عبدالرضا حیدری»، شهید تازه تفحص شده همدانی خبر داد.

- مدیر روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان از برگزاری یادواره 327 شهید نیروی انتظامی استان با حضور پیکر مطهر عبدالرضا حیدری ، شهید تازه تفحص شده همدانی خبر داد.

سروان مهدی اسدبگی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری مراسم یادواره 327 شهید نیروی انتطامی در استان افزود: این یادواره با حضور پیکر مطهر شهید عبدالرضا حیدری در صبح روز دوشنبه 30 بهمن ماه در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می شود.

وی با بیان اینکه پیکر این شهید بزرگوار فردا توسط عوامل نیروی انتطامی به استان می آید، ادامه داد: پس از برگزاری این مراسم یادواره، پیکر این شهید مجددا به تهران منتقل و در این استان خاکسپاری انجام می شود.

این یادواره با رویکرد تجلیل از شهدای نیروی انتطامی و گرامیداشت یاد و خاطر شهید حیدری برگزار می شود بنابراین از تمامی مردم شریف استان دعوت به عمل می آید تا در این مراسم شرکت کنند.

وی درباره شهید عبدالرضا حیدری نیز گفت: این شهید در سال 67 در منطقه زبیداد عراق مفقود شده بود که اکنون پس 29سال به آغوش خانواده بازگشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 327 شهید نیروی انتظامی استان همدان برگزار می شود

یادواره 327 شهید نیروی انتظامی استان همدان برگزار می شود