مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 14:502018-02-17اقتصادي

تدوین برش شهرستانی سند اشتغال خوزستان


معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: از 32میلیارد تومان که برای بحث مشاغل خانگی به استان خوزستان اختصاص یافته، - 22میلیارد تومان طرح برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا میرانی امروز 28 بهمن ماه در جلسه شورای اشتغال استان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: جلسات اشتغالی که در سطح شهرستان های استان برگزار شد، تاثیر بسیار خوبی در بحث آشنایی دستگاه های اجرایی شهرستانی در ارتباطات با طرح های اشتغالزایی در استان داشت.

وی افزود: در حال حاضر فرمانداران شهرستان ها فعال شده اند و در حال بررسی برنامه های اشتغال شهرستان های خود هستند.

از دستگاه های اجرایی شهرستانی درخواست می کنیم تا طرح های خود را هرچه سریعتر به دبیرخانه کارگروه اشتغال معرفی کنند تا کمیته بتواند در خصوص آن طرح ها تصمیم گیری کند.

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: روز دوشنبه قرار است تا همه مصوبات جلسات شورای اشتغال شهرستان ها جمع بندی شود.

همچنین در کنار این موضوع برش شهرستانی سند توسعه اشتغال که دستگاه های اجرایی استان آن را انجام داده اند، تقریبا جمع بندی شده است و در صورت تایید، این سند به صورت مجلد در اختیار دستگاه های اجرایی استان قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برش شهرستانی سند اشتغال خوزستان

تدوین برش شهرستانی سند اشتغال خوزستان