مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 14:362018-02-17سياسي

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین خبر داد تشییع 2 شهید گمنام در الموت شرقی


فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین از تشییع 2 شهید گمنام در معلم کلایه الموت شرقی خبر داد.

- مهدی صادق پور در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) هشت شهید گمنام پس از تفحص تحویل استان قزوین شده که دو شهید گمنام آن به شهر معلم کلایه الموت شرقی تحویل داده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طی جلسات و هماهنگی های بعمل آمده در ستاد برکزاری مراسم شهدای گمنام الموت شرقی، مراسم تشییع روز یکم اسفند ساعت 9:30 صبح همزمان با روز شهادت حضرت زهرا(س) از مقابل مسجد اسطلبر تا پارک معلم کلایه برگزار خواهد شد.

صادق پور بیان کرد: مراسم وداع با این شهیدان گمنام نیز روز دوشنبه 30 بهمن ماه همزمان با نماز مغرب وعشا در دو مکان که یکی در مصلی نماز جمعه شهر معلم کلایه و دیگری در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای جوینک رجایی دشت با سخنرانی آیت الله مجید تلخابی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری، برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین عنوان کرد: یکی از شهدای گمنام 17 ساله در عملیات ایذایی والفجر هشت در تاریخ بهمن 1364 در جزیره ام الرصاص و شهید گمنام دیگری 26 ساله در عملیات تک دشمن تیرماه 1367 در محل زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین خبر داد تشییع 2 شهید گمنام در الموت شرقی

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین خبر داد تشییع 2 شهید گمنام در الموت شرقی