مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 14:352018-02-17سياسي

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی را در جلسه علنی نوبت دوم امروز مجلس قرائت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این تذکرات که توسط اکبر رنجبرزاده قرائت شد به شرح زیر است: سعیدی نماینده تهران به اتفاق 14 نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: کسورات بیمه بازنشستگی معلمان حق التدریسی که قرار بر این بوده که بر مبنای 9 درصد محاسبه شود اکنون بر پایه 22.

5 درصد محاسبه می شود که این امر خلاف قانون است.

اولاد قباد نماینده تهران، ذوالقدر نماینده تهران به اتفاق 12 نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم اجرای برخی از بندهای قانون جامع ایثارگران در برنامه ششم توسعه در خصوص همسران فرهنگی شهدا و جانبازان در آموزش و پرورش همانند کاهش ساعت کاری آنها، برقراری فوق العاده ایثارگری آنها و معافیت مالیاتی این قشر.

حسن پور نماینده سیرجان به رییس جمهور: تشکیل فوری ستاد عالی مقابله با اثرات خشکسالی با مسئولیت رییس جمهور و با حضور وزارتخانه ها و سازمان های ذیربط.

قاضی پور نماینده ارومیه به اتفاق آقایان ملکی، فرهنگی، رنجبرزاده و خانم زرآبادی و محمودی به اتفاق 43 نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت و درمان و وزیر صنعت، معدن و تجارت: تسریع در جلوگیری از واردات دارو که تولید داخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور