مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 14:102018-02-17سياسي

علی مطهری: وعده مسوولان برای رفع حصر تا پایان سال


هنوز مسئولانی که این موضوع به آن ها مربوط است اظهارنظری نداشته اند اما افراد غیرمسئول حرف هایی برخلاف این تصمیم زده اند؛ اما چون مسئولان حرف روشنی نزده اند ما روی قول هایی که داده اند حساب می کنیم تا ببینیم آیا این اتفاق تا پایان سال رخ می دهد یا نه؟ در .

- هنوز مسئولانی که این موضوع به آن ها مربوط است اظهارنظری نداشته اند اما افراد غیرمسئول حرف هایی برخلاف این تصمیم زده اند؛ اما چون مسئولان حرف روشنی نزده اند ما روی قول هایی که داده اند حساب می کنیم تا ببینیم آیا این اتفاق تا پایان سال رخ می دهد یا نه؟ در غیر این صورت اعتراضات مان را شروع می کنیم! نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت که مسئولان قضایی و امنیتی وعده رفع حصر تا پایان سال را داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی مطهری در حاشیه جلسه علنی صبح امروز (شنبه) مجلس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره موضوع حصر، گفت: به ما قول هایی دادند و گفته اند زیاد در رسانه ها اظهارنظر نکنیم و در مقابل آن ها به دنبال این هستند که تا پایان سال به این موضوع خاتمه بدهند.

ما هم منتظریم آیا آن ها به قول شان عمل می کنند یا نه.

وی افزود: تاکنونی اقداماتی در مورد حصر انجام شده، ملاقات هایی صورت گرفته ولی باید منتظر باشیم البته در مورد آقای موسوی ملاقات اقوام راحت تر انجام شد و کارهایی صورت گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی مطهری: وعده مسوولان برای رفع حصر تا پایان سال

علی مطهری: وعده مسوولان برای رفع حصر تا پایان سال