مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 13:312018-02-17سياسي

طباطبایی در گفت وگو با فارس: دولت برای معضلات اجتماعی به صورت جدی چاره اندیشی کند


سخنگوی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه قوانین فعلی کشور برای برخورد با پدیده کودک آزاری و پیشگیری از آن ناکارآمد است، گفت: دولت برای معضلات اجتماعی به صورت جدی چاره اندیشی کند.

- سیدشهاب طباطبایی سخنگوی حزب ندای ایرانیان در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس"، با بیان اینکه قوانین فعلی کشور برای برخورد با پدیده کودک آزاری و پیشگیری از آن بسیار ناکارآمد و ناکافی است، گفت: از همین رو، تعلل 6 ساله مجلس شورای اسلامی در تصویب لایحه ای با این اهمیت به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

این روزها جامعه مدنی ایران بیش از پیش در انتظار تصویب نهایی لایحه حمایت از حقوق کودکان است.

سخنگوی حزب ندای ایرانیان افزود: از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی درخواست داریم قبل از اینکه حادثه دل خراش دیگری رخ دهد و ذهن جامعه را جریحه دار کند با سرعتی بیشتر لایحه حمایت قانونی کودکان را تصویب کنند تا نهادهای قضایی و ذی ربط منع قانونی برای اقدامات خود نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم دولت نیز برای این چنین معضلات اجتماعی به صورت جدی چاره اندیشی کند و بودجه مشخص و معینی جهت مقابله، پیشگیری و درمان این قبیل مشکلات اجتماعی تعیین کند و از تمام ابزارها و رسانه هایی که در اختیار دارد برای آگاهی بخشی و آموزش عموم مردم درزمینه ی حقوق شهروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طباطبایی در گفت وگو با فارس: دولت برای معضلات اجتماعی به صورت جدی چاره اندیشی کند

طباطبایی در گفت وگو با فارس: دولت برای معضلات اجتماعی به صورت جدی چاره اندیشی کند