مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 13:002018-02-17ورزشي

پاسخ سرمربی تیم ملی به ناکامی تیم اسپرینت دوچرخه سواری ایران در قهرمانی آسیا


سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری سرعت علت ناکامی ملی پوشان در ماده تیم اسپرینت قهرمانی آسیا را نداشتن پیست چوبی در ایران عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم دوچرخه سواری ایران در سال 2017 توانست مدال نقره قهرمانی آسیا و طلای بازی های داخل سالن آسیا را در ماده تیم اسپرینت کسب کند.

در مسابقات قهرمانی آسیا 2018 هم ایران یکی از شانس های اصلی کسب مدال در این ماده بود اما ایران در مرحله مقدماتی ششم شد و از رسیدن به فینال بازماند و حتی نتوانست برای کسب مدال برنز رقابت کند.

محمد ابوحیدری در گفتگو با ایسنا درباره علت ناکامی ایران در ماده تیم اسپرینت بیان کرد: وضعیت ملی پوشان خوب بوداما نیاز به پیست چوبی واقعا احساس شد.

روز های اول که در مالزی اردو داشتیم رکابزنان زمان 45 ثانیه را ثبت کردند اما بعد از تمریناتی که در پیست چوبی داشتند زمانشان به 44 ثانیه رسید.

البته تیم هایی که جلوتر از ایران قرار گرفتند مانند کره و ژاپن پیست چوبی در کشورهایشان دارند و در کاپ های جهانی هم شرکت می کنند.

روند پیشرفت ما دارد مقداری کم می شود چراکه پیست چوبی در ایران نداریم و اگر یک پیست چوبی در ایران ساخته شود قول می دهم به فینال صعود می کنیم.

او ادامه داد: در این مسابقه مشکل دیگری هم وجود داشت به طوری که زمان بندی مسابقه اصلا خوب نبود و مسابقه تیم اسپرینت 2 ساعت بعد از ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ سرمربی تیم ملی به ناکامی تیم اسپرینت دوچرخه سواری ایران در قهرمانی آسیا

پاسخ سرمربی تیم ملی به ناکامی تیم اسپرینت دوچرخه سواری ایران در قهرمانی آسیا