مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 11:002018-02-17اجتماعي

برگزاری آزمون های پیشرفت تحصیلی در مدارس ممنوع شد


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره برگزاری آزمون ورودی مدارس خاص غیردولتی متوسطه اول گفت: مسئولان ذیربط با هماهنگی خود مدیران مدارس چاره اندیشی کرده اند تا آنها نیز همانند مدارس سمپاد و نمونه دولتی آزمونی برگزار نکنند، - بنابراین مدارس خاص غیردولتی در سال آینده آزمون نخواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی نوید ادهم با بیان اینکه 27 بهمن 1358 قانون شورای عالی آموزش و پرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد اظهار کرد: شورای عالی آموزش و پرورش سابقه بیش از صد ساله دارد اما بعد از انقلاب و در سال 1358 بود که به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و سپس دو مرتبه به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

وی افزود: شورای عالی آموزش و پرورش به نیابت از مجلس شورای اسلامی مرکز قانون گذاری و مرجع سیاست گذاری در حوزه آموزش عمومی و متوسطه است و قبل و بعد از انقلاب تحولات بسیاری به خود دید.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه شورا در دهه های گذشته امر قانون گذاری آموزش و پرورش را در چارچوب مشخصی انجام داده است اظهار کرد: صاحبنظران در هشت کمیسیون تخصصی حضور دارند و با وجود آنکه در گذشته وزیر آموزش و پرورش عالی ترین مقام شورای عالی بود با قانون مصوب سال 81 مجلس شورای اسلامی، رییس جمهور، رییس شورای عالی شد و از 22 عضو فعلی، هشت نفر وزیر یا معاون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون های پیشرفت تحصیلی در مدارس ممنوع شد

برگزاری آزمون های پیشرفت تحصیلی در مدارس ممنوع شد