مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 08:102018-02-17سياسي

از هر تفسیری که صلاحیت سازمان تعزیات را توسعه بخشد باید خودداری کرد


اتاق فکری مرکب از وکلا، اندیشمندان حوزه اقتصاد و مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی تشکیل شود؛ چرا که این اتاق فکر می تواند از تجربه وکلا در دادرسی های معموله در مراجع قضایی و رسیدگی های شبه قضایی استفاده کرده و روند رسیدگی در .

- یک وکیل دادگستری پیشنهاد داد: اتاق فکری مرکب از وکلا، اندیشمندان حوزه اقتصاد و مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی تشکیل شود؛ چرا که این اتاق فکر می تواند از تجربه وکلا در دادرسی های معموله در مراجع قضایی و رسیدگی های شبه قضایی استفاده کرده و روند رسیدگی در سازمان تعزیرات حکومتی را مطابق با موازین قانونی نظم اطمینان آوری ببخشد.

محمدعلی ابراهیم خانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: قانون تعزیرات حکومتی در تاریخ 23 بهمن ماه 1367 توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شد و علی القاعده محصول اختلاف مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان در تصویب مفاد آن بوده و برای رعایت مصالح نظام، در مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح و نسبت به آن اتخاذ تصمیم شده است.

وی ادامه داد: این قانون و مصوبه دیگر مجمع تشخیص مصلحت نظام یعنی قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری در یک سال و به فاصله چند ماه در یک فضای فکری تصویب شده اند و دارای تشابهاتی هستند؛ مانند ماده 2 قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری که تحصیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از هر تفسیری که صلاحیت سازمان تعزیات را توسعه بخشد باید خودداری کرد

از هر تفسیری که صلاحیت سازمان تعزیات را توسعه بخشد باید خودداری کرد