مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 بهمن 1396 ساعت 15:252018-02-16فرهنگي

نامه اعتراضی کارگردان "عصبانی نیستم" به رییس جمهور(+عکس)


آیا در شرایطی که حضرتعالی مدام از حق سوال ، حق انتقاد، حق اعتراض و حق شهروندی سخن می گویید باید فیلمم را پس از چندین و چند دفعه سانسور باز هم تکه تکه کنم؟ - عصر ایران؛ رضا درمیشیان کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی "عصبانی نیستم!" که بعد از 5 سال - با وجود طی نمودن مراحل قانونی- هنوز اکران نشده است با انتشار نامه ای در اینستاگرام به حسن روحانی نوشت:ریاست محترم جمهوری اسلامی ایرانمن همان فیلمسازی هستم که در شب سی و دومین جشنواره فیلم فجر برای آن که دولت شما در برابر گروه های فشار آسیب نبیند ، به فشار مسئولان مجبور به انصراف از دریافت جوایز فیلمم شدم، فیلم عصبانی نیستم! .

پنج سال از عمر این فیلم می گذرد اما گویی پنجاه سال بر من گذشته ، فیلمم همچنان بلاتکیلف است و هر بار به بهانه ای مانع نمایشش می شوند.

سرانجام با تضمین مکتوب سه مدیر رده بالای سازمان سینمایی قرار بود چهارشنبه بیست و پنج بهمن عصبانی نیستم! رنگ پرده سینما را ببیند اما باز هم از نمایشش جلوگیری به عمل آمد.

آیا دریافت پنج پروانه نمایش با سانسورهای مختلف ، تایید فیلم در کمیته بازبینی آثار توقیفی ، انتخاب چهار تاریخ اکران توسط مسئولان سینمایی و چهار بار ثبت تاریخ اکران در شورای صنفی نمایش، دریافت تعهدنامه کتبی تاریخ قطعی نمایش فیلم از مسئولان سینمایی ، پن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه اعتراضی کارگردان "عصبانی نیستم" به رییس جمهور(+عکس)

نامه اعتراضی کارگردان "عصبانی نیستم" به رییس جمهور(+عکس)