مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 بهمن 1396 ساعت 11:302018-02-16دانش

امروز، آخرین فرصت ثبت نام در «جشنواره سیمرغ»


27 بهمن ماه آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره بین المللی سیمرغ است و تا تاریخ 25 بهمن دانشگاه علوم پزشکی تبریز بیشترین ثبت نام را انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا٬ دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی حداکثر تا امروز، 27 بهمن ماه فرصت دارند تا در این جشنواره ثبت نام کنند و تا 28 بهمن ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه های دانشگاهی جشنواره تحویل دهند.

همچنین دانشگاه های غیر علوم پزشکی و (سراسر کشور) حداکثر تا 27 بهمن فرصت ثبت نام در جشنواره بین المللی سیمرغ را دارند و باید تا تاریخ 30 بهمن آثار خود را به دبیرخانه دائم جشنواره در تهران ارسال کنند.

به آثاری که بعد از مهلت مذکور ثبت نام شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمفدا، بر این اساس و تا تاریخ 25 بهمن ماه دانشگاه علوم پزشکی تبریز با ثبت 2610 اثر بیشترین تعداد ثبت نام را دارد و علوم پزشکی اصفهان با 2407 و علوم پزشکی کرمانشاه با 2115 اثر در جایگاه بعدی قرار دارند.

جشنواره بین المللی سیمرغ که نامش برگرفته از سیمرغ افسانه ای در ادبیات ایران به عنوان مرغ درمانگر و نماد جدید جامعه پزشکی است، در پنج بخش تئاتر، فیلم، ادبی، هنرهای تجسمی و موسیقی، بهار 1397 در شهر تهران برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز، آخرین فرصت ثبت نام در «جشنواره سیمرغ»

امروز، آخرین فرصت ثبت نام در «جشنواره سیمرغ»