مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1396 ساعت 21:062018-02-15بين الملل

ترامپ به جای انتقاد از قوانین حمل سلاح از لزوم ارتقای «سلامت روانی» سخن گفت


رییس جمهور آمریکا یک روز پس از کشتار دبیرستان داگلاس، از اعتقاد راسخ دولتش به همکاری با مقامات ایالتی برای ارتقای سلامت روانی سخن گفت و به منشأ مشکل یعنی حمل آزادانه مسلسل توسط یک نوجوان هیچ اشاره ای نکرد.

- ترامپ به جای انتقاد از قوانین حمل سلاح از لزوم ارتقای سلامت روانی سخن گفت ترامپ به جای انتقاد از قوانین حمل سلاح از لزوم ارتقای سلامت روانی سخن گفت به گزارش سایت قطره و به نقل ازمانتیورینگ بین الملل خبرگزاری فارس، یک روز پس از کشتار 17 نفر با مسلسل یک دانش آموز اخراجی در یکی از دبیرستان های آمریکا،  دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در برابر خبرنگاران حاضر شد و همانگونه که انتظار می رفت، بدون هیچ گونه انتقادی از قوانین حمل سلاح، به لزوم ارتقای سلامت روانی پرداخت.

دیروز نیکلاس کروز 19 ساله که اخیراً از دبیرستان داگلاس منطقه پارکلند ایالت فلوریدا اخراج شده بود، در حالی که یک مسلسل AR-15 به دست داشت به مدرسه بازگشت و از همان حیاط دبیرستان سابقش، حاضران را به رگبار بست؛ نیکلاس 5 نفر را در حیاط و 12 نفر مابقی را در فضای داخلی مدرسه کشت؛ 14 نفر هم زخمی شده اند که 5 نفرشان شرایط وخیمی دارند.

ترامپ که در اولین ماه های حضور در کاخ سفید، یکی از قوانین مصوب دوره باراک اوباما رییس جمهور پیشین در خصوص محدویت فروش سلاح های خودکار را لغو کرده بود، امشب در براب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ به جای انتقاد از قوانین حمل سلاح از لزوم ارتقای «سلامت روانی» سخن گفت

ترامپ به جای انتقاد از قوانین حمل سلاح از لزوم ارتقای «سلامت روانی» سخن گفت