مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 21:552018-02-14اقتصادي

افزایش 500 درصدی اعتیاد دانشجویان در کشور


" مدیرکل تحقیقات ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با بیان اینکه نرخ اعتیاد دانشجویان از سال 81 تا 94 حدود 500 درصد رشد داشته ، گفت: لازم است هیئت های اندیشه ورز در دانشگاه ها تشکیل شود و همه افراد در برابر این بحران، احساس مسئولیت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، حمید صرامی شامگاه چهارشنبه در همایش راهکارهای علمی و فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد با بیان اینکه اعتیاد بزرگترین منکر در جامعه است، اظهار داشت: دشمن، با اعتیاد و دیگر منکرات بنیان خانواده ها را نشانه گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری از نوجوانان و جوانان بر اساس نگرش غلط و با هدف سرگرمی، غلبه بر استرس و رفع مشکلات به سمت اعتیاد می روند، افزود: اعتیاد و رفتارهای پر خطر جنسی، طلاق و خشنونت از رفتارهای غلط در قرن بیستم است.

مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه اعتیاد، بزرگترین بحران عصر حاضر و مهمترین تهدید استراتژیک قرن حاضر است، گفت: مواد مخدر تهدیدی چندوجهی، استراتژیک، چند سببی و سیستماتیک است، به همین دلیل مبارزات پیشگیرانه در شرایط سختی قرار دارد.

وی بیان کرد: برای عبور از وضعیت موجود جامعه در زمینه آسیب های اجتماعی، باید به تقویت باورهای دینی و مذهبی و آموزش مهارت های زندگی اسلامی و آموزش والدین و آشنا کردن آنان با شیوه های تربیت فرزندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 500 درصدی اعتیاد دانشجویان در کشور

افزایش 500 درصدی اعتیاد دانشجویان در کشور