مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 18:062018-02-14سياسي

اخلاق پزشکی را باید از اسلام بگیریم


رییس مجمع عمومی دانشگاه های علوم پزشکی کشور کمک به مردم نیازمند مناطق محروم را یکی از وظایف انسانی دانست و گفت: حضور پررنگ بسیج جامعه پزشکی در این مناطق بسیار آشکار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، سید مسعود خاتمی صبح امروز در هشتمین مجمع عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور و چهارمین نشست هم اندیشی اساتید بسیجی دانشگاه های علوم پزشکی کشور که در اردوگاه ولایت قم برگزار شد اظهار کرد: اخلاق پزشکی از مسائل بسیار مهمی است که باید در این زمینه اسلام را سرلوحه قرار دهیم.

وی افزود: پزشکانی هستند که بدون توجه به جنبه های مادی، معنویت را در سرلوحه کار خود قرار می دهند و همواره رضایت الهی را مدنظر دارند.

رییس مجمع عمومی دانشگاه های علوم پزشکی کشور با بیان اینکه داشتن روحیه بسیجی بسیار مورد اهمیت است خاطرنشان کرد: داشتن روحیه بسیجی در جامعه بسیار مهم است و باید برای گسترش و ترویج روحیه بسیجی بیش از پیش تلاش کنیم.

وی ادامه داد: پزشکانی هستند که بدون توجه به جنبه های مادی، معنویت را در سرلوحه کار خود قرار می دهند و در مواقع حساس وارد میدان می شوند؛ پزشکان با روحیه بسیجی باید مسائلی که در جامعه وجود دارد و از نگاه دیگران دیده نمی شود را ببینند و نگاه بسیجی به کارها داشته باشند تا شاهد اثربخش بودن کار باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاق پزشکی را باید از اسلام بگیریم

اخلاق پزشکی را باید از اسلام بگیریم