مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 17:302018-02-14دانش

تشریح وظایف کانون تفکر جهاد دانشگاهی


مدیر کانون تفکر جهاد دانشگاهی بر اهمیت جایگاه این کانون تاکید کرد و گفت: در همه سازمان ها، بخشی از سازمان که درگیر برنامه های روزانه و اجرایی سازمان نیست، - به بررسی و تعیین چشم اندازها و سیاست های کلان سازمان می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمید امین اسماعیلی در گردهمایی روسای سازمان ها، پژوهشگاه ها، واحدها، پژوهشکده ها، دانشگاه ها، مراکز و موسسه های آموزش عالی جهاد دانشگاهی" که امروز (چهارشنبه) برگزار شد، به تشریح وظایف کانون تفکر جهاد دانشگاهی و چگونگی فرایند تشکیل آن پرداخت.

وی با بیان اینکه کارکرد نهادهایی مانند کانون تفکر این است که پیشنهادهای راهبردی را به مراکز تصمیم گیری ارائه کنند، گفت: منظور از امور راهبردی کارهایی است که کلان است، ناظر به زمان میان مدت و بلندمدت است و دیگران که محیط محور است.

مدیر کانون تفکر جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: بدیهی است که سازمان ها به شدت با محیط های دور و نزدیک خود در تعامل هستند.

امین اسماعیلی ادامه داد: در جهاد دانشگاهی برای ایجاد کانون تفکر، مطالعات و اقداماتی انجام شد که مطالعات در این خصوص نشان داد، اتاق فکرها در جهان حداقل سه نسل هستند.

نسل اول این نوع نهاد جنگ جهانی دوم تحت عناوینی مانند اتاق فکر شکل گرفت که عمده موضوعاتی که در این اتاق فکرها در مورد آن ها بررسی و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح وظایف کانون تفکر جهاد دانشگاهی

تشریح وظایف کانون تفکر جهاد دانشگاهی