مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 17:102018-02-14فرهنگي

شکست رسانه های سنتی از رسانه های دیجیتال


مشاور وزیر و رییس مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از صدور 360 هزار کد شامد برای فعالان فضای مجازی در کشور خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مرتضی موسویان در جمع مدیران و فعالان شبکه های اجتماعی و فضای مجازی استان سمنان، با اشاره به لزوم دریافت این کد شناسایی از سوی فعالان فضای مجازی اظهار کرد: شامد یک کد منحصر به فرد است که معرف فعالان فضای دیجیتال بوده و در واقع فعالان این فضا از طریق آن شناخته می شوند.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه سال 1394 شورای عالی فضای مجازی، ایجاد فضای سالم، مفید و ایمن باید در کشور عملیاتی شود، تصریح کرد: از نظر این وزارت خانه فضا، محتوا و بسترهای دارای کد شامد سالم، مفید و ایمن است و آنهایی که فاقد کد شامد هستند فعالیت آنها از نظر ما غیررسمی و تخلف است.

وی با اشاره به تلاش وزارتخانه برای توسعه نظارت های عمومی گفت: کد شامد سبب می شود مردم خود نظارت بر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را بر عهده بگیرند .

موسویان با استقبال از ایجاد انجمن فعالان شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در استان سمنان افزود: ضرورت ایجاد این انجمن ها احساس می شود و این مرکز پیش نویس آیین نامه ای را در دست تدوین دارد تا بر اساس آن در استان ها شورایی در این ارتباط با ریاست مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها تشکیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست رسانه های سنتی از رسانه های دیجیتال

شکست رسانه های سنتی از رسانه های دیجیتال