مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 16:462018-02-14سياسي

مسؤولان در تراز دولت اسلامی باشند/ قانون انتخابات کاستی دارد


جانشین معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان با اشاره به اینکه تمدن سازی یکی از اجزایش عملکرد درست در داخل کشور است، گفت: هر مسؤولی که سر کار می یاید باید در تراز دولت اسلامی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از همدان به نقل از روابط عمومی دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان همدان، محمدرضا میرشمسی در آیین معارفه رییس جدید دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان همدان با اشاره به فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیروزی این انقلاب از منظر حضرت امام (ره) یک گام از سه مأموریت آن بزرگوار بود.

وی با نقل خاطره ای از شهید عراقی گفت: شهید عراقی می گوید در آغاز نهضت که امام اطلاعیه داده و جامعه ایران را به حرکت واداشت، خدمت ایشان رسیدم و گفتم آقا این حرکت آیا بر زندگی مردم اثر می گذارد و وضع آنها را خوب می کند، امام فرمودند ما برای این مأموریت نداریم، مأموریت ما چیز دیگری است اما زندگی مردم هم متأثر از آن بهبود می یابد.

جانشین معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان افزود: شهید عراقی سؤال کرد آقا مأموریت شما چیست، گفتند من سه مأموریت دارم، اولی انقلاب اسلامی است، 15 سال قبل از انقلاب این را گفتند، مأموریت دوم تشکیل جمهوری اسلامی و مأموریت سوم رساندن پرچم به بقیه الله (عج) صاحب اصلی انقلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان در تراز دولت اسلامی باشند/ قانون انتخابات کاستی دارد

مسؤولان در تراز دولت اسلامی باشند/ قانون انتخابات کاستی دارد