مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 16:352018-02-14اقتصادي

فتاح: کمک های مردمی به کمیته امداد 20 درصد افزایش یافت


با احتساب درآمدهای داخلی 10هزار و 80 میلیارد ریال تاکنون درآمد جذب شده است و پیش بینی می شود تا پایان سال این رقم به 20 هزار میلیارد ریال افزایش یابد.

- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) از افزایش 20 درصد کمک های مردمی این نهاد در سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه 15 هزار میلیارد ریال درآمد مردمی در این نهاد جذب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، پرویز فتاح روز چهارشنبه در دیدار با امام جمعه شهرکرد افزود: با احتساب درآمدهای داخلی 10هزار و 80 میلیارد ریال تاکنون درآمد جذب شده است و پیش بینی می شود تا پایان سال این رقم به 20 هزار میلیارد ریال افزایش یابد.

وی با اشاره به جذب 320 میلیارد ریال کمک مردمی در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جذب کمک های مردمی در استان نسبت به میانگین کشوری از افزایش بیشتری برخوردار بوده است.

فتاح تصریح کرد: این وضعیت خوب نشان از نهاد پاک و نگاه دینی مردم این مرز و بوم دارد و بی شک نمی توان این استان را محروم تلقی کرد بلکه دارای ظرفیت های بالا به ویژه در حوزه سرمایه های اجتماعی است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه اشتغال را مهمترین ماموریت این نهاد دانست و گفت: اگر مسکن و اشتغال مددجویان به سامان برسد، اصلی ترین ماموریت خود را انجام داده ایم و مابقی وظایف به راحتی انجام پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتاح: کمک های مردمی به کمیته امداد 20 درصد افزایش یافت

فتاح: کمک های مردمی به کمیته امداد 20 درصد افزایش یافت