مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 14:562018-02-14ورزشي

قربانیان ریزگردها در خوزستان کمتر از جنگ نیست


سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: ریزگردها تاکنون به نسبت جنگ تحمیلی از خوزستانی ها قربانی گرفته اند و باید فکری به حال این آب و هوا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اهواز، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی فردا برابر فولاد خوزستان با اشاره به غیبت 7 بازیکن پیکان در بازی فردا اظهار کرد: جوانانی در این بازی حاضر می شوند که مترصد فرصت برای تصاحب آینده هستند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران با بیان اینکه در نیم فصل نخست نتایج خوبی کسب کردیم، گفت: در نیم فصل دوم به دلیل برخی از مشکلات مانند اوضاع بد زمین تمرینی و عدم تقویت تیم نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و کمی از صدر جدول دور شدیم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا ستاره های ایرانی خیلی زود افول می کنند، عنوان کرد: مشکلات فوتبال ما باید به صورت عمیق دیده شود و کارشناسان، دانشگاهیان و اهالی فوتبال این موضوع را بررسی کنند که چرا در 4 دهه گذشته از صعود به المپیک باز ماندیم و یا در دو دهه گذشته نتوانستیم در رقابت با باشگاه های آسیایی نتایج خوبی کسب کنیم.

بحث ستارگان فوتبال هم مانند این دو بحث خیلی مهم است و باید ریشه یابی شود.

جلالی با اشاره به وضعیت آب و هوای اهواز عنوان کرد: ریزگردها به نسبت جنگ تحمیلی از خوزستانی ها قربانی گرفته و باید فکری به حال این آب و هوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قربانیان ریزگردها در خوزستان کمتر از جنگ نیست

قربانیان ریزگردها در خوزستان کمتر از جنگ نیست