مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 14:252018-02-14اجتماعي

اهدای یک دستگاه آمبولانس به کودکان محک توسط دانش آموزان نیمایوشیج


فرزندان این مدرسه درس نوع دوستی را تمرین می کنند و هر سال با اهدای یک دستگاه خودرو به دوستانشان در محک حمایت خود را از آنها اعلام می کنند.

- به مناسبت روز جهانی سرطان، اعضای هیأت امنا و مدیره محک در مجتمع آموزشی نیمایوشیج حضور یافتند و و ضمن معرفی مرکز پذیره نویسی سلول های بنیادی خون ساز محک، یک دستگاه آمبولانس از دانش آموزان این مدرسه دریافت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی محک، 14 فوریه به عنوان روز جهانی سرطان شناخته می شود.

به همین مناسبت جمعی از اعضای هیأت امنا و مدیره و کارکنان محک در مجتمع آموزشی نیمایوشیج حاضر شده و طی مراسمی دانش آموزان یک دستگاه آمبولانس به دوستانشان در محک اهدا کردند.

در این مراسم، پریوش لاجوردی، عضو هیأت امناء و مدیره محک، ضمن قدردانی از دانش آموزان مجتمع نیمایوشیج گفت: فرزندان این مدرسه درس نوع دوستی را تمرین می کنند و هر سال با اهدای یک دستگاه خودرو به دوستانشان در محک حمایت خود را از آنها اعلام می کنند.

وی دانش آموزان این مدرسه را قهرمانان کوچک خواند و گفت: امیدوارم روزی برسد که سرطان دیگر وجود نداشته باشد و کمک های مردمی صرف شادی فرزندانمان شود.

سهیلا سیاهپوش، دیگر عضو هیأت امناء و مدیره محک نیز با اشاره همراهی دانش آموزان نیمایوشیج با دوستان خود در محک، به روش دیگر حمایت از کودکان مبتلا به سرط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای یک دستگاه آمبولانس به کودکان محک توسط دانش آموزان نیمایوشیج

اهدای یک دستگاه آمبولانس به کودکان محک توسط دانش آموزان نیمایوشیج