مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 14:112018-02-14سياسي

یادداشت/ حمیدرضا حاجی بابایی از حذف مدارس سمپاد بوی کباب به مشام بعصی ها می رسد!؟


رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس در یادداشتی نوشت: رویکرد شعار گونه بازگشت نشاط به دوره ابتدایی، بهانه ای شده برای تاختن به دوره متوسطه اول و حذف مدارس سمپاد، - این طرح در حالی ارائه می شود که گفته شده حتی پیش نویس دستورالعمل آزمون سال 1398 نوشته شده و در مستند سازی وزارت آموزش وپرورش در انتظار طی مراحل قانونی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی "، حمیدرضا حاجی بابایی رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی در مورد حذف مدارس سمپاد نوشت: رویکرد شعار گونه بازگشت نشاط به دوره ابتدایی، بهانه ای شده است برای تاختن به دوره متوسطه اول و حذف مدارس سمپاد، این طرح در حالی ارائه می شود که گفته شده حتی پیش نویس دستورالعمل آزمون سال 1398 نوشته شده و در مستند سازی وزارت آموزش وپرورش در انتظار طی مراحل قانونی است.

متن این یادداشت به شرح ذیل است: رویکرد شعار گونه بازگشت نشاط به دوره ابتدایی، بهانه ای شده است برای تاختن به دوره متوسطه اول و حذف مدارس سمپاد، این طرح در حالی ارائه می شود که گفته شده حتی پیش نویس دستورالعمل آزمون سال 1398 نوشته شده و در مستند سازی وزارت آموزش وپرورش در انتظار طی مراحل قانونی بود.

از سوی دیگر بازنگری شده آیین نامه مدارس استعدادهای درخشان شورای عالی آموزش وپرورش مصوب و در انتظار امضای رییس جمهور بود،که در برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ حمیدرضا حاجی بابایی از حذف مدارس سمپاد بوی کباب به مشام بعصی ها می رسد!؟

یادداشت/ حمیدرضا حاجی بابایی از حذف مدارس سمپاد بوی کباب به مشام بعصی ها می رسد!؟