مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 13:152018-02-14اقتصادي

نرخ ارز دستکاری می شود/این کار تبعات جبران ناپذیری دارد


دولت به دلیل کسری مزمن بودجه اقدام به دستکاری نرخ ارز می کند، ولی به نظر من چنین بازی هایی را نباید فقط از منظر بازی با عدد و رقم کسری مالی دولت بررسی کرد، - یک اقتصاددان می گوید: دولت به دلیل کسری مزمن بودجه اقدام به دستکاری نرخ ارز می کند، ولی به نظر من چنین بازی هایی را نباید فقط از منظر بازی با عدد و رقم کسری مالی دولت بررسی کرد، بلکه باید به تبعات ناگوار آن نیز توجه داشت.

فرشاد مومنی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بدون تردید نرخ ارز دستکاری می شود بیان کرد: اکنون این مسئله مطرح است که دولت دچار کسری مزمن بودجه و بحران مالی بی سابقه شده، بنایراین اقدام به دستکاری نرخ ارز و بازی با آن و در عین حال بازی با قیمت های کلیدی دیگر می کند.

به نظر من افزایش قیمت های کلیدی و چنین بازی هایی را نباید فقط از منظر مسئله بازی با عدد و رقم کسری مالی دولت بررسی کرد، بلکه باید به تبعات بدتر آن هم توجه داشت.

وی ادامه داد: مسئله اساسی تر این است که این جهت گیری ها بر انسجام اجتماعی، احساس تعلق به کشور و امید به آینده اثرات نامطلوبی به جای می گذارد و ما انتظار داریم قوه مجریه و مقننه و هم نهادهای نظارتی رویه های دورنگرانه و عاقبت اندیشی را جایگزین رویه های کوته نگرانه کنونی خود کنند، وگرنه باید هزینه های بسیار سنگین تری را در آینده بابت آن بپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ ارز دستکاری می شود/این کار تبعات جبران ناپذیری دارد

نرخ ارز دستکاری می شود/این کار تبعات جبران ناپذیری دارد