مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 12:362018-02-14فرهنگي

علی رمضان: تصویر روابط صمیمی خانواده ها از اهداف سری چهارم خانه ما بود


مستند مسابقه خانه از مسابقه هایی است که با گذشت زمان توانسته جایگاه خود را در میان مخاطبان تلویزیون باز کند و در هر سری، با حضور در یکی از استان های کشور، - اقتضائاتی را متناسب با آن استان به آیتم های خود اضافه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، فصل چهارم مستند مسابقه خانه ما که عید امسال در اهواز ضبط شده است هم اکنون در حال پخش از شبکه نسیم است.

این سری مستند مسابقه از نظر ساختاری و محتوایی تفاوت هایی نسبت به سری های گذشته خود دارد از جمله اینکه به دلیل قرار داشتن در ایام عید نوروز فضای متفاوتی را برای شرکت کنندگان و بینندگان به تصویر کشده است.

از دیگر تفاوت های سری چهارم مستند مسابقه خانه ما که قدرت مانور خانواده ها را افزایش داده است، دو برابر شدن سرمایه اولیه شرکت کنندگان در مسابقه است و همین مسأله سبب شده است شرایط مسابقه به زندگی عادی مردم نزدیک تر شود و به نوعی مردم بتوانند شباهت های بیشتری از اتفاقات روزمره زندگی خود را در مسابقه خانه ما مشاهده کنند.

این شباهت و قرابت های زندگی مردم با شرایط مستند مسابقه خانه ما به میزانی است که علی رمضان کارگردان این مسابقه می گوید: نشان دادن روابط صمیمی و روزمره بین اعضای خانواده که قبلاً در استاندارد های تلویزیون امکان پذیر نبود توسط خانه ما پایه گذاری شد و از این جهت به نظرم خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی رمضان: تصویر روابط صمیمی خانواده ها از اهداف سری چهارم خانه ما بود

علی رمضان: تصویر روابط صمیمی خانواده ها از اهداف سری چهارم خانه ما بود