مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 12:352018-02-14سياسي

رییس جمهور گام نهایی راه آهن چابهار را برمی دارد


دکتر حسن روحانی رییس جمهوری ایران صبح فردا (پنج شنبه) برای سفری سه روزه که به دعوت نخست وزیر هندوستان انجام شده، به این کشور سفر خواهد کرد؛ - سفری که یکی از اصلی ترین اهداف آن نهایی کردن طرح راه آهن چابهار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از چند ماه قبل و به دنبال نهایی شدن ورود سرمایه گذاران هندی به طرح توسعه بندر چابهار صحبت هایی نیز در رابطه با امکان ورود آنها به طرح راه آهن این بندر آغاز شد که با گمانه زنی های گسترده ای همراه بود.

چندی قبل علی ذاکری – معاون ساخت راه آهن شرکت ساخت – به ایسنا خبر داد که صحبت های مقدماتی حضور هندی ها آغاز شده و به نظر می رسد که امکان دستیابی به یک توافق نهایی وجود خواهد داشت، موضوعی که شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور نیز آن را تایید کرده است.

براساس اعلام این شرکت در طول روزهای گذشته جلسات مقام های ایرانی با سرمایه گذاران هندی پیگیری شده است و به نظر می رسد امکان نهایی شدن این قرارداد در جریان سفر رییس جمهوری به هندوستان وجود خواهد داشت.

براساس اطلاعات ارائه شده دو طرف بر سر جزییات باقی مانده توافق خواهند کرد تا در جریان سفر سه روزه روحانی به هند امکان امضای نهایی این موضوع وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور گام نهایی راه آهن چابهار را برمی دارد

رییس جمهور گام نهایی راه آهن چابهار را برمی دارد