مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 12:302018-02-14اجتماعي

لغزندگی و محدودیت دید در گردنه های استان همدان


جانشین فرمانده پلیس راه استان همدان از وجود محدودیت دید در گردنه های استان خبر داد و گفت: با توجه به بارش باران در سطح محورهای مواصلاتی استان، - اکنون با محدودیت دید در گردنه ها و ارتفاعات استان و لغزندگی این محورها مواجه هستیم.

سرهنگ سعید اسماعیلی در گفت وگو با ایسنا، از ریزش کوه در جاده تاریک دره به علت بارش باران خبر داد و اظهار کرد: محور گنجنامه- تویسرکان هر ساله در ایام زمستان مسدود می شود که در روزهای اخیر نیز ریزش کوه در این مسیر مزید بر علت شده است.

وی با بیان اینکه این محور تا 25 اسفندماه به علت محدودیت تردد، همچنان مسدود خواهد بود، یادآور شد: در حال حاضر سطح کلیه محورهای مواصلاتی استان خشک و تردد به شکل عادی در آنها انجام می گیرد اما در ارتفاعات شاهد محدودیت دید و لغزندگی هستیم که با این وجود، تردد بدون زنجیرچرخ انجام می گیرد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته خوشبختانه تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان نداشتیم همچنین وقوع تصادفات جرحی به صورت کاملا جریی بوده است.

جانشین فرمانده پلیس راه استان همدان در پایان یادآور شد: تردد خودروها نیز کاملا عادی بوده و شاهد افزایش یا کاهش در این محورها نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغزندگی و محدودیت دید در گردنه های استان همدان

لغزندگی و محدودیت دید در گردنه های استان همدان